• Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:

    • Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně.
    • Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
    • Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci,
    • Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy
    • Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek
    • Můžete sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení jste informován emailem

    • Při prvním přístupu do systému zvolte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplňte email a zadejte „Registrovat“. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
    • Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky